Chcete sa v lete popýšiť ukážkovým dekoltom? Je najvyšší čas začať s cvičením

Chcete sa v lete popýšiť ukážkovým dekoltom? Je najvyšší čas začať s cvičením

Aby to prinieslo efekt, musíte cvičiť aspoň 3-krát do týždňa. Vyskúšajte dámske kľuky alebo proti sebe niekoľko sekúnd tlačte dlane, potom uvoľnite.

Prsiam prospeje aj cvičenie so stenou. Rukami sa o ňu oprite, postupne sa k nej priťahujte a odtláčajte od nej. Cvik opakujte aspoň 20-krát. Prsné svalstvo sa vám vypracuje, ak budete pravidelne športovať. Napríklad plávať alebo hrať volejbal. Po čase vám krásne vyformujú prsné svalstvo aj paže a chrbát.

Pre tvrdé ženy
Ak sa na to cítite, vyskúšajte kľuky (hoci aj tie ženské). Spevnia vám paže a vypracujú hrudník.

Čo sú ženské kľuky?
Opierate sa pri nich o kolená alebo o stehná. Telo držíte v rovnej priamke a nevystrkujete zadoček.

Činky
Hornej polovici tela pomôže aj cvičenie s činkami. Nezúfajte, ak ich nemáte doma. Zacvičte si s fľašami plnými vody. Uchopte ich tak, aby dlane smerovali k telu. Rozpažujte 15-krát v 3 sériách.  

S gumou
Hrudné svaly i svaly na rukách vám spevní cvičenie so špeciálnou gumou, ale postačí vám aj pevná guma z galantérie. Postavte sa rovno, nohy mierne rozkročte. Gumu uchopte do rúk vo výške pŕs a naťahujte ju od seba. V natiahnutej polohe chvíľu zotrvajte, potom uvoľnite. Cvik opakujte 10-krát.

NÁŠ Tip!
Vhodná starostlivosť

+ Pokožka v oblasti dekoltu je veľmi jemná a tenká. Pomôže jej, ak ju denne osprchujete v chladnej vode. Výsledkom bude napnutá pokožka a spevnené svalstvo.
+ Ak máte na dekolte drobné vrásky, rozmaznávajte ho hydratačným krémom. Nanášajte ho každé ráno a večer po kúpeli či sprche. Raz týždenne doprajte dekoltu aj jemný píling.

Autor: mam
Foto: Shutterstock.com

Focus Media

Video

Diskusia

Podobné články nájdete v týždenníku Báječná ŽENA

Cennik predplatneho

"Najnovšie z Choroby"

Poradňa