Reklama
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
  • Podľa informácii britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne "v slzách" kvôli „nespravodlivej kritike“ jej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard.
  • Vojvodkyňa zo Sussexu oznámila svoj nový biznis v marci a spočiatku vzbudzovala u fanúšikov zvedavosť nejasnými detailmi o svojom novom projekte.
  • Idylickú reklamu v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty však čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov.
  • "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Podľa jeho slov ostala Meghan po týchto slovách zničená a aktuálne je nútená v zúfalstve vyrobiť obrovskú PR kampaň, aby zlepšila na verejnosti imidž značky. Vojvodkyňa sa údajne domnieva, že čokoľvek urobí, bude to nespravodlivo skritizované.
  • Meghan zároveň nechápe, prečo sa do nej ľudia navážajú namiesto toho, aby jej prácu obdivovali. Takúto masívnu kritiku vraj nedokáže zvládať.
  • "Je obzvlášť citlivá na akúkoľvek kritiku jej luxusného životného štýlu v USA - z jej pohľadu je to niečo, čo treba obdivovať, nie kritizovať," dodáva Tom.
  • Pred uvedením ďalších produktov na trh sa tak zrejme pokúsi získať si na svoju stranu nových zákazníkov a fanúšikov.
  • Vraj je odhodlaná poháňať predaj vylepšením svojho imidžu a plánuje sa objaviť v reláciách, podcastoch, aj poskytnúť rozhovory "špeciálne vybraným" novinárom.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
  • Podľa informácii britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne "v slzách" kvôli „nespravodlivej kritike“ jej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard.
Späť na článok
Tešíte sa na nový seriálový hit?

Zdroj: TV Markiza

Zamilovali ste si Lásku na prenájom? Ak áno táto telenovela si vás získa ešte viac!
Dara Rolins rok po plastike.

Zdroj: https://www.instagram.com/p/DFvjZo8uvZ8/?img_index=2

Dara Rolins prehovorila o vzťahu s Nedvědom: Som šťastná, že máme obaja vášeň!
1/40
Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
Zdroj: Meghan Markle
Ministerstvo zdravotníctva pracuje na zmenách v liekovej politike: Bude o nich informovať!
Heribanovej dcéra Babsy o vzácnom rodinnom géne: Naša babička má 90 a stále hustú hrivu FOTO
A
Sponzorované
Nové príchute veo™ prinášajú chladivý zážitok, nech ste kdekoľvek
TOP 3 ZNAMENIA zverokruhu, s ktorými vás čaká tá NAJROMANTICKEJŠIA LÁSKA pod slnkom!
C
Sponzorované
Zariaďujete si nové bývanie? Táto výhoda sa vám môže hodiť
A
Sponzorované
ZSSK spúšťa Vlakovú patrolu: Cestovanie vlakom sa mení na dobrodružstvo pre celú rodinu
NATIVIO