Reklama
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
  • Podľa informácii britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne "v slzách" kvôli „nespravodlivej kritike“ jej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard.
  • Vojvodkyňa zo Sussexu oznámila svoj nový biznis v marci a spočiatku vzbudzovala u fanúšikov zvedavosť nejasnými detailmi o svojom novom projekte.
  • Idylickú reklamu v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty však čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov.
  • "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Podľa jeho slov ostala Meghan po týchto slovách zničená a aktuálne je nútená v zúfalstve vyrobiť obrovskú PR kampaň, aby zlepšila na verejnosti imidž značky. Vojvodkyňa sa údajne domnieva, že čokoľvek urobí, bude to nespravodlivo skritizované.
  • Meghan zároveň nechápe, prečo sa do nej ľudia navážajú namiesto toho, aby jej prácu obdivovali. Takúto masívnu kritiku vraj nedokáže zvládať.
  • "Je obzvlášť citlivá na akúkoľvek kritiku jej luxusného životného štýlu v USA - z jej pohľadu je to niečo, čo treba obdivovať, nie kritizovať," dodáva Tom.
  • Pred uvedením ďalších produktov na trh sa tak zrejme pokúsi získať si na svoju stranu nových zákazníkov a fanúšikov.
  • Vraj je odhodlaná poháňať predaj vylepšením svojho imidžu a plánuje sa objaviť v reláciách, podcastoch, aj poskytnúť rozhovory "špeciálne vybraným" novinárom.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Idylickú reklamu na American Riviera Orchard v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. "Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh a jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
  • Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
  • Podľa informácii britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne "v slzách" kvôli „nespravodlivej kritike“ jej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard.
Späť na článok
(ilustračné foto)

Zdroj: iStock

Slováci, pozor: Meteorológovia varujú pred pohromou, ktorá ma začať už dnes! Najhoršie to bude
Jaromír Hanzlík

Zdroj: Život

Ženami milovaný Jaromír Hanzlík: Ako otec zlyhal!
2/40
Podľa informácii britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne "v slzách" kvôli „nespravodlivej kritike“ jej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard.
Zdroj: Instagram Meghan Markle
A
Sponzorované
Ako vytvoriť kanceláriu, kde chcú ľudia pracovať?
Slováci budú pracovať viac a dostanú menšie penzie. Bonusom je vysoké riziko bankrotu
Bibiána Bardy si na hruď pripla dvojičky: FOTO, ktorá valcuje internet, rozkošnosť 100%!
A
Sponzorované
Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
Diváci prichádzajú o obľúbenú funkciu. Markíza končí s pretáčaním reklám v archíve
A
Sponzorované
Menej športu, viac hranolčekov: Obezita detí na Slovensku rastie
NATIVIO