Aj on musel svoje kamenné obchody zatvoriť a hľadať cestu, ako sa v súčasnosti uplatniť. Do svojej ponuky značka zaradila dnes nevyhnutné rúška a Juraj Králik verí, že ich oblečenie, ktoré je v prvom rade funkčné, bude v týchto časoch viac žiadané ako odevy, ktoré sú trendovou záležitosťou jednej sezóny.

Vaše prevádzky s turistickými potrebami a športovými odevmi sú v týchto týždňoch zatvorené, čo je tiež jedno z opatrení, ako predchádzať šíreniu COVID 19. Do akej miery pociťujete tento stav na vlastnom podnikaní?
Dnes sa ukazuje, že mať pripravený e-shop a nespoliehať sa len na kamenné predajne, bola vždy dobrá voľba. Očakávam, že túto zmenu príjmu aj ľudia a podstatne sa aj v budúcnosti zvýši podiel online nákupu. Taktiež čakám zmenu správania spoločnosti. Môže sa reálne stať, že predajne aj po skončení pandémie zostanú v nedeľu naďalej zatvorené, ako to bolo aj v minulosti. Čo by som ja osobne privítal, pretože by sa tým posilnila základná bunka spoločnosti – rodina, ktorá bola rozdrobená po obchodných centrách. Zníži sa tlak na nákladovosť prevádzok, lepšie sa bude plánovať. Náš segment, samozrejme, súvisí so zdravím a pohybom, cítime tieto zmeny, očakávame zvýšený záujem ľudí o trávenie času v prírode. Zároveň však nezatvárame oči pred faktom, že v spoločnosti bude menšia kúpyschopnosť a outdoorové oblečenie nebude patriť medzi priority ľudí.