Antikoncepcia a schopnosť otehotnenia

Gynekologická poradňa03.07.2009
Antikoncepcia a schopnosť otehotnenia
Dobrý deň, pani doktorka. Mám na Vás otázku ohľadom antikoncepcie. V poslednej dobe počúvam názory, že mnoho žien má problémy otehotnieť z dôvodu, že brali antikoncepciu. Mám 18 rokov a antikoncepciu beriem už dva roky. Nemám s ňou žiadne problémy, ale bojím sa aby nenastali, keď budem chcieť mať bábätko. Môže sa stať, že kvôli tomu, že ju beriem, nebudem môcť otehotnieť???

Monika, Dubnica nad váhom

Milá Monika, nemyslím si, že užívanie antikoncepcie by mohlo v budúcnosti narušiť Vašu schopnosť otehotnieť. Určite antikoncepcia nie je hlavnou príčinou. Niektoré ženy otehotnejú ihneď po vysadení antikoncepcie, alebo pri vynechaní tabletky počas jej užívania. Takže sa vôbec nemusíte obávať a môžete pokračovať v užívaní antikoncepcie aj naďalej.

Podobné články nájdete v týždenníku Báječná ŽENA

Cennik predplatneho

Ďalšie otázky

Poradňa