Rybí olej v tabletkách

Poradňa zdravej výživy21.01.2011
Rybí olej v tabletkách

Dobrý deň! Sledujem rôzne rady lekárov, čo je prospešné nášmu zdraviu, aké vitamíny by sme mali užívať a tak som si kúpila Rybí olej v tabletách 500 mg.

Po užití sa mi celý deň grgalo /len také malé tiché grgnutie/ a cítila som v ústach tú rybacinu.

Čím to môže byť, zlým vstrebávaním, alebo aká môže byť príčina toho grgania a ako tomu zabrániť je lepšie užiť ich večer? Ja totiž nemám rada ryby a ten puch. Ďakujem!

Alica, Bratislava

Ak vám preparát, ktorý ste sa rozhodli užívať spôsobil ťažkosti, nevidím dôvod, prečo by ste mali pokračovať v jeho konzumácii ďalej. Na trhu existuje mnoho výživových doplnkov, ktoré budete tolerovať lepšie, tak ich vyskúšajte.

Nevidím problém so vstrebávaním, ide o neznášanlivosť konkrétneho preparátu. Odporúčam vám preto vyskúšať iný, prípadne sa o užívaní podobných výživových doplnkov poraďte s vaším ošetrujúcim lekárom, ktorý najlepšie pozná váš zdravotný stav a vie posúdiť vhodnosť ich užívania.

Podobné články nájdete v týždenníku Báječná ŽENA

Cennik predplatneho

Ďalšie otázky

Poradňa