Katarína, Senec: Vysadila som antidepresíva. Bola to chyba?

Psychologická poradňa06.08.2013
 Katarína, Senec: Vysadila som antidepresíva. Bola to chyba?
Dobrý deň,
prosím vás môže vzniknúť absťák alebo závislosť od antidepresívach (coaxil), ktoré som sa rozhodla vysadiť po 4 dňoch, lebo som sa necítila dobre a psychologička mi ich dala na PMS. Môže mi byť zle?

Katarína, Senec


Milá Katarína!
Akékoľvek vysadenie liekov je potreba vždy, opakujem VŽDY konzultovať so psychiatrom, či lekárom, ktorý Vám lieky nasadil. Ako sama dobre viete, znášanlivosť liekov môže byť individuálna u každej osoby, no ak Vám nevyhovovali, neváhajte s lekárom konzultovať zmenu medikácie. Samozrejme abstinenčné príznaky sú prirodzeným javom pri nesprávnom vysadení medikácie. Preto neváhajte a kontaktujte svojho doktora čo najskôr!

Podobné články nájdete v týždenníku Báječná ŽENA

Cennik predplatneho

Ďalšie otázky

Poradňa