woman choosing between apple and donut at evening lunch
Zdroj: Artfoliophoto
woman choosing between apple and donut at evening lunch
Každé jedlo sa okamžite premení na nadbytočné kilá. Prekvapenie! Nie je to pravda, pokiaľ budete jesť podľa nášho kľúča.

Príliš veľa kalórií, či už sú spotrebované v dopoludňajšom čase, popoludňajšom alebo nočnom, sa budú stále rovnať a telu škodiť. Najlepšie je preto rozdeliť si kalórie rovnomerne po celý deň. To preto, že jedlo je určené na použitie kvôli energetickému prísunu, na čo už mnohí jedáci zrejme zabudli.

Ako ste cez deň vyťažení, tak by ste mali aj jesť
Ak sedíte celý deň za počítačom, jedzte ako mucha. Ak beháte od rána do večera po meste, dajte si niečo kalorickejšie. Čo sa týka večera, je len málo ľudí, ktorí sa vrhnú na cvičenie vo fitku. Večer už väčšina z nás žiadnu zbytočnú energiu, ktorú nespáli, nepotrebuje. Ak sa však ozve žalúdok, treba ho nejako upokojiť a oklamať. Postupujte podľa nasledujúcich tipov a upokojíte nielen hlavu a vaše nervy, ale obmedzíte aj svoj hlad.

Čajíky na chladné jesenné obdobie: Ktoré sa najviac oplatí piť?

a hungry girl opens the fridge
Zdroj: Yuganov Konstantin
a hungry girl opens the fridge

1. Prehodnoťte svoj deň
Nečakajte na pauzu, keď si konečne budete môcť sadnúť a najesť sa v tichosti. Musíme jesť každé tri hodiny. Nemôžete mať šesťhodinové okno. Potom sa stane katastrofálna vec. Prídete z práce domov a vyjete celú chladničku. Od veľkej večer po sušienky, cukríky a ďalšie nezmysly.

2. Vyhnite sa spánkovým sabotérom
Kofeínové nápoje môžu tiež narušiť váš spánok, budete bdieť a žalúdok sa začne ozývať. Spotrebujete zbytočne ťažké jedlo na noc, ktoré je plné tuku alebo čosi pikantné a na dobrý spánok môžete zabudnúť.

Ste podráždená? Povieme vám, či sa stravujete správne

3. Uspokojte váš hlad niečím malým
Nechoďte do postele s vrčaním v žalúdku. Namiesto toho si dajte malé občerstvenie, ako je banán s medom, jahody, ovocný šalát s jogurtom alebo malú misku obilnín a mlieka.

Autor: bb
Foto: Shutterstock