1. kolo: Vitamíny B1 a B3
Vitamín B1 (tiamín) je potrebný pre správnu funkciu nervovej sústavy, svalov a srdca aj pre činnosť niektorých enzýmov. Denná potreba pre ženy: 1,1 až 1,5 mg. Viac potrebujú seniori, fyzicky pracujúci, tehotné ženy, ľudia vystavení stresu. Vitamín B3 (niacín) je dôležitý pre pokožku, nervy, srdce a trávenie. Podporuje duševnú činnosť a zúčastňuje sa na tvorbe energie. Nedostatok sa prejavuje únavou, poruchami trávenia, zvýšeným cholesterolom a kožnými problémami. Denná potreba: okolo 15 mg. V 100 g čili je 0,72 mg tiamínu a 1,24 mg niacínu, v 100 g chrenu je 0,01 mg tiamínu a 0,39 mg niacínu. Bod pre čili.
Stav - 1 : 0

2. kolo: Draslík
Táto dôležitá minerálna látka má na starosti regulovanie telesných tekutín a udržiavanie optimálneho krvného tlaku, preto je dostatočný príjem draslíka nevyhnutný pre zdravé srdce a nervovú sústavu. Optimálny príjem draslíka chráni pred mŕtvicou, osteoporózou i obličkovými kameňmi. Nedostatok tejto minerálnej látky sa prejavuje únavou, srdcovou arytmiou, zvýšeným krvným tlakom, svalovými kŕčmi. Dospelí potrebujú denne 3 500 až 4 700 mg. V 100 g čerstvých čili papričiek sa nachádza 322 mg draslíka, v rovnakom množstve čerstvého chrenu 246 mg. Opäť bod pre čili papričky.
Stav - 2 : 0

3. kolo: Zinok
Tento esenciálny stopový prvok zabezpečuje správnu funkciu imunitného systému, stimuluje aktivitu asi stovky enzýmov, zlepšuje hojenie rán, podporuje zdravý spánok, tlmí depresie, upokojuje nervy a spolu s vitamínom B6 znižuje hladinu histamínu. Optimálna hladina zinku je zásadná pre zdravú pleť, vlasy a nechty. V tehotenstve je dôležitý pre správny vývoj a donosenie plodu. Mužov chráni pred zápalmi a rakovinou prostaty a predlžuje plodnosť. Denná potreba pre dospelé ženy: 7 až 12 mg. V 100 g čili papričiek je 0,26 mg zinku, v rovnakom množstve čerstvého chrenu 0,83 mg. Bod patrí chrenu.
Stav - 2 : 1