1. kolo: Riboflavín
Vitamín B2 je dôležitý pre dobrý zrak, chráni pred sivým zákalom, podporuje zdravie pokožky, slizníc, srdca a ďalších telesných orgánov a podobne ako niacín ovplyvňuje metabolizmus tukov a cukrov. Pri nedostatku riboflavínu sa zvyčajne tvoria bolestivé trhlinky v kútikoch úst, môže sa objaviť pálenie očí, pier a jazyka, zápaly ďasien a očných spojoviek, vo vyššom veku sa môže rozvinúť sivý zákal. Odporúčaná denná dávka: muži 1,4 až 1,8 mg, ženy 1,3 mg. V 100 g cukety sa nachádza 0,094 mg riboflavínu, v 100 g špargle 0,141 mg. Bod získava špargľa.
Stav - 0 : 1

2. kolo: Vitamín K
Tento vitamín rozpustný v tuku je zodpovedný za optimálnu zrážavosť krvi, zlepšuje hojenie rán a jaziev, podporuje správnu činnosť pečene, spomaľuje tvorbu vrások a vyrovnáva farebné nerovnosti pokožky. U žien v menopauze pomáha spomaliť úbytok kostnej hmoty. Nedostatok vitamínu K sa prejavuje poruchami zrážavosti krvi, odvápňovaním kostí a cievnymi problémami. Odporúčaná denná dávka pre ženy je 90 mikrogramov. Zo 100 g cukety získate 4,3 mikrogramu vitamínu K, zo 100 g špargle 41,6 mikrogramu. Bod patrí špargli.
Stav - 0 : 2

3. kolo: Antioxidanty
Luteín a zeaxantín sú silné antioxidanty, známe aj ako makulárne pigmenty. Patria medzi karotenoidy, prírodné farbivá, ktoré sú dôležité pre udržanie dobrého zraku. Denne sa odporúča prijať aspoň 6 mg luteínu a zeaxantínu. Chránia oči pred škodlivými účinkami žiarenia, zlepšujú ostrosť videnia a vyživujú sietnicu, preto sú výbornou prevenciou degenerácie makuly, ktorá je najčastejšou príčinou stareckej slepoty. V 100 g cukety sa nachádza 2 125 mikrogramov luteínu a zeaxantínu, v 100 g špargle 710 mikrogramov. Bod pre cuketu.
Stav - 1 : 2