Skvelé party jedlá skoro z ničoho!


Pečený chleba s cesnakom (45 kcl na porciu): Jedlo je hotové za pár minút, vezmite tenké plátky opečeného chleba, potrite ho cesnakom, poprikrývajte paradajkami s bazalkou. Vyberte si však celozrnný chlieb alebo bagetu rovno z pekárne. Jedzte plátky chleba, ktoré sú tenšie.

Lososová pena (75 kcl): V mixéri zmiešajte plátok údeného lososa s ľahkým smotanovým syrom, pridajte citrónovú kôru a šťavu, plus hŕstku kapary. Zmixujte to všetko do krému a natrite na plátky bagety. Pridajte tenké plátky nakrájanej uhorky.

Krevetový koktail (10 kcl): Krevety sú nízkokalorické, obsahujú veľa proteínu. Proteín sa dlhšie trávi a udržuje dlhšie pocit plnosti.  

Hummus
(50 kcl): Cícer je plný bielkovín a vlákniny. Pripravte si z neho aj doma skvelú nátierku. Opláchnite cícer, pridajte šťavu z citróna, pár pečených červených paprík so strúčikom cesnaku. Zmixujte v kuchynskom robote až do krémova.

Skvelé party jedlá skoro z ničoho!
Kura na špajdli
(30 kcl): Kuracie kúsky nechajte marinovať, potom ich ugrilujte až dochrumkava a prepečte. Podávajte na špáradlách s cesnakovou alebo arašidovou omáčkou, s nízkym obsahom sodíka.

Ľahký popcorn s parmezánom (30 kcl): Hotový popcorn má nízky obsah kalórií, posypte ho oreganom, čiernym korením a parmezánom.

Ovocie so syrom
(115 kcl): Zabudnite na sušienky, tyčinky a čipsy z obchodu a urobte si misu so syrom s ovocím. Syr je plný vápnika a bielkovín, a ovocie pomáha zdôrazniť jeho chuť. Vyberajte si nízkotučné syry.

Autor: Lena