Začnem cvičiť! Znie to síce rozhodne, no k činu sa akosi nemáte a nejaká výhovorka sa predsa vždy nájde. Na prechádzku alebo džoging je príliš chladno alebo prší, do posilňovne vás nikto nedostane a doma nemáte potrebné náradie...

1. Lepšie niečo ako nič
Ak je váš cieľ byť fit iba v štádiu predsavzatia, začnite pomaly, aby ste sa necítili ako najubolenejšia bytosť na svete. Každý deň urobte 10 kľukov a 10 cvikov sed-ľah, ktorým sa hovorí aj „brušáky“. Prvý deň nemusíte všetky urobiť na jeden ťah, ak sa cítite úplne drevená. Keď bez problémov zvládnete 10 + 10, pridajte si viac.

Výdrž v mostíku
Zdroj: DAVID VEPY

2. Dajte si pauzu
Pracujete z domu a od rána do večera sedíte za počítačom, lebo vám pridali toľko práce, že sa nestíhate ani naobedovať? Najvyšší čas zmeniť to! Každú hodinu vstaňte od stola a urobte si 5-minútovú zdravotnú pauzu. Poprechádzajte sa, choďte na toaletu, uvarte si čaj, niečo drobné zjedzte alebo krátko zavolajte priateľke či kolegyni.

3. Zdravotných 20
V dennom programe si nájdite čas a prinúťte sa ísť von za každého počasia. Aj 20-minútová svižná chôdza má význam pre vaše zdravie a kondíciu. Ideálne sú na to prechádzky so psíkom, no ak nemáte vlastného, pridajte sa k priateľke alebo susedke. Ona i jej štvornohý miláčik sa vašej spoločnosti isto potešia. Už po týždni sa budete cítiť lepšie a ľahšie.